Link zu: Was ist Paintball Link zur Paintball Gallery mit Paintballfotos von 1999 Link zum Paintball Liga Magazin DPL und XPSL Deutsche Paintball Fotografen: Paintball-Shots.net

Offizielle Pressemitteilung: 2018 NXL Europe Paint Format

Author: , 26. Dez 2017

Das Limit für Paintballs pro Spieler in einem Spiel wird in Pro ganz auf- und in den restlichen Kategorien angehoben. „4 Pods plus Loader“ ist zwar etwas schwammig definiert, geschätzt um die 800 Paintballs, abhängig vom Volumen der Pötte.

„The National Xball League (NXL) Europe has decided to implement an “unlimited paint” format for the professional division and a “4 pods plus a loader” format for the divisional (non-professional) teams. After many discussions with European teams both professional and amateur, the league feels that this format will cater to the largest group and will lead to exciting gameplay. In conjunction with the 2018 bunker upgrade, we are excited for the new season and the changes it brings. We look forward to seeing all of you in 2018!“

NXL Europe 2018 Paint Limits

Paintball2000 Szene News seit 1999!